آموزش اتوکد کاربردی در شهرسازی | AutoCAD training in urban planning - انجمن شهرسازی ایران
صفحه اصلی > آموزش : آموزش اتوکد کاربردی در شهرسازی | AutoCAD training in urban planning

آموزش اتوکد کاربردی در شهرسازی | AutoCAD training in urban planning

آموزش اتوکد کاربردی در شهرسازی | AutoCAD training in urban planning
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
100000
شروع کنید
یا
آموزش اتوکد کاربردی در شهرسازی | AutoCAD training in urban planning

همانطور که می دانید نرم افزار اتوکد یکی از قدیمی ترین و بهترین و کاربردی ترین نرم افزار برای مهندسان علوم شهری و شهرسازان می باشد و میتوان گفت اولین نرم افزاری که یک شهرساز باید کاملا در آن تسلط داشته باشد ، نرم افزار اتوکد می باشد.

آموزش اتوکد کاربردی در شهرسازی

این نرم افزار به عنوان یک پایه برای سایر نرم افزار ها از جمله GIS می باشد . همه شهرسازان باید اتوکد را به صورت کاربردی در رشته خود آموزش دیده باشند زیرا اتوکد به عنوان یک ابزار در رشته های مختلفی از جمله معماری و عمران و نقشه کشی نیز کاربرد دارد ولی تکنیک ها و روش های استفاده از این ابزار در رشته های مختلف ، متفاوت است. متاسفانه آموزش های اتوکد در ایران به صورت تخصصی و کاربردی در شهرسازی نمی باشد و اکثر آموزشگاه ها طبق یک سرفصل کلی و با استفاده از اساتید بدون تجربه کاری در زمینه شهرسازی ، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی می کنند و به همین دلیل دانشجویان پس از پایان کلاس ، فقط با نرم افزار اتوکد آشنا شده اند و منو و دستورات آن را خوب می شناسند ولی این ابزار ها و منو ها و دستورات چه کاربردی در چه مرحله ای از پروژه های شهرسازی می تواند داشته باشد را نمیدانند . به همین دلیل انجمن شهرسازی ایران Urbanity اقدام به تولید محتوای آموزشی از طریق برگزاری کلاس های کاربردی اتوکد در شهرسازی نموده است تا شهرسازان و متخصصین شهری بتوانند بدون حضور در کلاس از این نرم افزار به صورت کاربردی در پروژه های شهرسازی استفاده کنند و به روند کاری خود سرعت ببخشند و یا هر چه سریع تر جذب بازار کار شوند.یکی از تفاوت مهم فیلم های آموزشی ما با سایر فیلم های موجود در بازار این است که فیلم های آموزشی اتوکد در کلاس حضوری رکورد شده اند بنابراین شما میتوانید از سوالاتی که در طول آموزش برای دانشجویان پیش آید مطلع شوید و استاد به آن سوالات پاسخ می دهند و شما حس حضور در کلاس را خواهید داشت.

در ادامه این صفحه ، بر خی از سرفصل های آموزشی برای شما آورده شده است. سرفصل های کامل به دلیل کپی برداری برخی آموزشگاه ها ذکر نمی شود.

0/5 (0 دیدگاه)
برچسب ها :

riazat

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

سبد خرید شما

آموزش CityEngine کاربردی در شهرسازی
تومان600,000
Qty : 1
کد کوپن دارید؟
جمع فرعی تومان600,000
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان600,000
1
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله