معرفی اپلیکیشن زبانشناس برای یادگیری زبان انگلیسی - انجمن شهرسازی ایران

معرفی اپلیکیشن زبانشناس برای یادگیری زبان انگلیسی

صفحه اصلی > آگهی : معرفی اپلیکیشن زبانشناس برای یادگیری زبان انگلیسی
معرفی اپلیکیشن زبانشناس برای یادگیری زبان انگلیسی

معرفی اپلیکیشن زبانشناس برای یادگیری زبان انگلیسی

همه‌ی ما یک گوشی در جیبمان داریم که با یک اشاره به اینترنت وصل می‌شود. امکاناتی که گوشی‌های هوشمند در اختیار ما می‌گذارد ما را از بسیاری از وسایل فیزیکی بی‌نیاز کرده است. یکی از بهترین امکانات گوشی‌های هوشمند، انواع اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانیم برای اهداف مختلف، نصب و استفاده کنیم. اپلیکیشن‌های آموزشی خصوصا آموزش زبان از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل است. با این اپلیکیشن‌ها به بهترین منابع آموزشی دسترسی دارید و روند آموزش شما ثبت می‌شود. اپلیکیشن زبانشناس یکی از بهترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که برای یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید از آن استفاده کنید.

آشنایی با بخش‌های مختلف اپلیکیشن

در اپلیکیشن زبانشناس بخش‌های مختلفی گنجانده شده که روند آموزش زبان انگلیسی را برای شما ساده‌تر می‌کند. علاوه‌براین، بخشی از اپلیکیشن برای ایجاد انگیزه‌ی بیشتر در زبان‌آموزان است. در ادامه با قسمت‌های مختلف این اپلیکیشن آشنا می‌شوید:

خانه

اپلیکیشن زبان شناسبخش خانه یا صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن، مربوط به مشاهده‌ی روند پیشرفت شما است. با توجه به دوره‌هایی که می‌گذرانید و تعداد لغاتی که یاد می‌گیرید، سطح زبان شما در این قسمت مشخص می‌شود. در واقع گزارشی از فعالیت خود دریافت می‌کنید و می‌توانید پیشرفت خودتان در یادگیری زبان را بررسی کنید. مشاهده‌ی روند پیشرفت، یکی از مهم‌ترین عواملی است که به شما برای ادامه دادن مسیر انگیزه می‌دهد.

در بالای همین صفحه، دوره‌های آموزشی و مجموعه‌هایی را که برای گذراندن انتخاب کرده‌اید مشاهده می‌کنید. از همینجا می‌توانید درس‌ها و دوره‌های دیگر هم به فهرست خود اضافه کنید.

کاوش

اپلیکیشن زبان شناسدر این قسمت شما به تمام منابعی که برای یادگیری نیاز دارید، دسترسی پیدا می‌کنید. تمام منابع آموزشی در دسته‌بندی‌های مختلف، دسته‌بندی شده‌اند تا راحت‌تر بتوانید منبع آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • واژگان
  • مکالمه زبان انگلیسی
  • گرامر
  • کتب آموزشی
  • آزمون‌های بین‌المللی
  • دروس ترجمه شده
  • و…

یکی از ویژگی‌های این بخش، دسته‌بندی کردن منابع آموزشی بر اساس لهجه است. می‌توانید از بین لهجه‌ی امریکن و بریتیش هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

در همین قسمت می‌توانید به بهترین کتاب‌ها، سخنرانی‌های انگیزشی، انیمیشن، موسیقی، فیلم و کتاب به زبان اصلی دسترسی داشته باشید. در تمام این منابع آموزشی، به ترجمه‌ی زبان فارسی دسترسی دارید و هر کلمه‌ای که لازم باشد می‌توانید در دیکشنری خود اپلیکیشن جست‌وجو کنید.

بخش لایتنر

این قسمت یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های اپلیکیشن است. اگر در به خاطر سپردن کلمات جدید مشکل دارید، با این تکنیک می‌توانید آن را برای همیشه یاد بگیرید. در هر بخشی از اپلیکیشن وقتی با یک کلمه‌ی جدید مواجه می‌شوید، می‌توانید به لایتنر اضافه کنید.

در لایتنر با تکنیک Spaced repetition یا تکرارهای فاصله‌دار، یک کلمه را بارها تمرین می‌کنید و بعد از مدتی برای همیشه در ذهن شما می‌ماند.

گفت‌وگو

اپلیکیشن زبان شناس
اپلیکیشن زبان شناس

در بخش گفت‌وگو می‌توانید به پشتیبانی پیام بدهید و اگر سوالی در مورد اپلیکیشن دارید بپرسید. از همین قسمت به تالار گفت‌وگو هم دسترسی خواهید داشت. تالار زبانشناس با هزاران عضو فعال، فرصت خوبی برای بحث و گفت‌وگو در مورد مسائل مرتبط با یادگیری زبان است. علاوه‌بر‌این، می‌توانید هر سوالی که در مورد اپلیکیشن، روند یادگیری زبان، سوال‌های گرامری و… دارید بپرسید.

در تالار می‌توانید برای پیدا کردن پارتنر زبان هم آگهی بگذارید و یک دوست پیدا کنید تا هم‌سطح شما باشد و بتوانید با هم روند آموزش زبان را پیگیری کنید. داشتن یک دوست همراه، عامل دیگری است که انگیزه‌ی شما را برای یادگیری افزایش می‌دهد.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن زبانشناس

اپلیکیشن زبان شناس
اپلیکیشن زبان شناس

احتمالا یکی از سوال‌هایی که برای شما پیش آمده این است که چرا باید اپلیکیشن زبانشناس را به سایر منابع آموزشی مثلا دوره‌های حضور در آموزشگاه‌ها یا کتاب‌های خودخوان ترجیح دهیم؟ در ادامه به چند مزیت اشاره می‌کنیم.

قیمت مناسب

برای استفاده از تمام امکانات و دوره‌های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته‌ی اپلیکیشن، باید هزینه‌ای به عنوان اشتراک بپردازید. این هزینه بسیار پایین‌تر از کلاس‌های حضوری و دوره‌هایی است که در آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود. نه‌تنها هزینه‌ی اشتراک آن از آموزش حضوری بسیار کمتر است بلکه برای خرید هیچ کتاب دیگری لازم نیست هزینه کنید. هزینه‌ی آن حتی از کتاب‌های آموزشی هم کمتر است و با خرید این اشتراک، به تمام کتاب‌های معتبر و دوره‌های آموزشی زبان دسترسی دارید.

دسترسی راحت

دسترسی به آموزشگاه و بسیاری از کتاب‌ها، راحت نیست. شما نمی‌توانید کتاب‌های متعدد را همه‌جا با خودتان ببرید یا ممکن است به دلیل مشغله‌های متعدد زندگی، امکان حضور در آموزشگاه را نداشته باشید. با اپلیکیشن زبانشناس در هر شرایطی می‌توانید به یادگیری ادامه دهید؛ حتی در اتوبوس، مترو، مطب دکتر و…

جامع و کامل

با این اپلیکیشن به هیچ اپ و کتابی نیازی نخواهید داشت. هر آنچه که برای یادگیری زبان نیاز دارید در آن گنجانده شده است. حتی لازم نیست یک دیکشنری داشته باشید تا معنی کلمه‌ها را پیدا کنید. داخل خود اپلیکیشن چندین دیکشنری معتبر قرار دارد که با یک ضربه روی کلمه، معنی کلمات را به شما نشان می‌دهد.

برای یادگیری زبان از طریق فیلم و انیمیشن و موسیقی هم لازم نیست تعداد زیادی فیلم و سریال دانلود کنید. داخل اپلیکیشن می‌توانید از مجموعه‌ای از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها استفاده کنید و زبان خود را ارتقاء دهید.

پشتیبانی سریع

اگر سوالی در مورد کار با اپلیکیشن داشته باشید می‌توانید از پشتیبان‌های آنلاین بپرسید و در کمترین زمان ممکن جواب بگیرید. غیر از بخش پشتیبانی در تالار هم می‌توانید سوال‌های خود را مطرح کنید و با کاربران دیگر، تعامل داشته باشید.

صرفه‌جویی در زمان

رفت و آمد به آموزشگاه، و پیدا کردن منابع آموزشی معتبر برای یادگیری زبان، کاری زمان‌بر است که در زندگی‌های پرمشغله‌ی امروزی تقریبا امکان‌پذیر نیست. وقتی یک اپلیکیشن کامل در اختیار داشته باشید، تمام زمان‌های مرده در زندگی روزمره به فرصتی برای یادگیری تبدیل می‌شوند. در خانه، ایستگاه مترو و اتوبوس و هر جایی که زمان پیدا کنید می‌توانید آن را در اپلیکیشن بگذرانید و یاد بگیرید. با دانلود اپلیکیشن زبانشناس و استفاده‌ی منظم از آن، زنجیره‌ی یادگیری خود را ادامه می‌دهید و در مدت کوتاهی، به تسلط خوبی در زبان می‌رسید.

بهترین منابع برای یادگیری زبان

اپلیکیشن زبان شناسبرای یادگیری زبان با توجه به علاقه‌ی خود می‌توانید منابع مختلفی را انتخاب کنید. مثلا عده‌ای ترجیح می‌‌دهند با دیدن فیلم و سریال زبان یاد بگیرند ولی بعضی دیگر استفاده از منابع آموزشی خودخوان را ترجیح می‌‌دهند. فرقی نمی‌کند که چه سلیقه‌ای داشته باشید، در هر صورت در اپلیکیشن می‌توانید منبع آموزشی موردعلاقه‌ی خود را پیدا کنید. در ادامه محبوب‌ترین منابع برای یادگیری زبان را معرفی می‌کنیم.

داستان‌های کوتاه انگلیسی

داستان های کوتاه انگلیسی منبع خوبی برای یادگیری هستند چون با صرف وقت کمی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید و چون هم‌زمان با خواندن یک داستان، زبان می‌خوانید، مفاهیمی که یاد گرفته‌اید بیشتر در ذهن شما می‌‌ماند. علاو‌ه‌بر‌این، کاربرد کلمه‌های مختلف را در موضوعات متفاوت می‌بینید و یاد می‌گیرید.

تنوع موضوع داستان‌ها دست شما را برای انتخاب کردن باز می‌گذارد. در مجموع وقتی یادگیری همراه با لذت باشد، تاثیرگذاری بیشتری دارد و خواندن داستان کوتاه انگلیسی یکی از لذت‌بخش‌ترین روش‌ها برای یادگیری زبان است.

دوره‌های آموزشی خارجی

منبع دیگری که برای یادگیری زبان تاثیرگذار است، دوره‌های آموزشی خارجی است. در این دوره‌ها شما با مربیان نیتیو سروکار دارید و به بهترین شکل ممکن با لهجه‌های طبیعی آشنا می‌شوید. تعداد زیادی از این دوره‌های آموزشی برای مهارت‌های مختلف مثل گرامر، مکالمه، واژگان، تلفظ و… در اپلیکیشن زبانشناس گنجانده شده است. تمام آنچه که می‌‌شنوید ترجمه‌ی فارسی هم دارد پس اگر مبتدی هستید نگران نباشید چون می‌توانید به‌خوبی از آن استفاده کنید.

فیلم و انیمیشن

فیلم و انیمیشن برای بسیاری از افراد، لذت‌بخش‌ترین راه یادگیری زبان است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، حتما به بخش فیلم و انیمیشن اپلیکیشن سر بزنید. غیر از فیلم، می‌توانید از محتواهای آموزشی دیگر مثلا پادکست و سخنرانی‌های انگیزشی استفاده کنید. استفاده از این منابع، یک حسن دیگر هم دارد. در کنار یادگیری زبان، در مورد موضوعات موردعلاقه‌ی خودتان هم چیزهای زیادی یاد می‌گیرید.

کتاب

علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند هم زمان با خواندن کتاب‌های معروف، زبان هم یاد بگیرند و این روش یکی از تاثیرگذارترین شیوه‌ها برای یادگیری است. با این روش شما کلمه‌ها را داخل متن می‌بینید و کاربرد دقیق آن را یاد می‌گیرید. اگر اهل کتاب‌ خواندن هستید، در اپلیکیشن زبانشناس می‌توانید کتاب‌های پرفروش دنیا را به زبان اصلی بخوانید و از آن لذت ببرید.

دوره‌های مخصوص آزمون‌های زبان

اگر زبان‌آموز سطح پیشرفته باشید حتما دنبال دوره‌های پیشرفته‌تر برای موفقیت در آزمون هستید. در اپلیکیشن زبانشناس می‌توانید از دوره‌های متعدد مثلا Cambridge IELTS، پکیج آموزشی آیلتس مگوش، پکیج آموزشی تافل مگوش، راهنمای تست GRE، رایتینگ آیلتس و دوره‌های معتبر دیگر استفاده کنید و سطح زبان خود را ارتقاء دهید. با شرکت در این دوره‌ها، اعتمادبه‌نفس کافی برای شرکت در آزمون‌ها را کسب می‌کنید.

موسیقی

گوش دادن به آهنگ‌های انگلیسی یک روش جذاب دیگر برای یادگیری زبان است. اگر از دوره‌های آموزشی خسته شده‌اید و دوست دارید در روند آموزشی خود یک تنوع ایجاد کنید، گوش دادن به موسیقی بهترین گزینه است. در اپلیکیشن و در بخش موسیقی، آهنگ‌های مشهور از خواننده‌های انگلیسی را می‌شنوید. ترجمه‌ی تمام آهنگ‌ها در اپلیکیشن قرار گرفته است تا کاملا با متن آن آشنا شوید. کلمه‌های جدید هر ترانه را می‌توانید به لایتنر اضافه کنید و تکرار کنید تا کاملا یاد بگیرید.

در مجموع اگر دنبال یک منبع کامل برای یادگیری زبان هستید، منبعی که همیشه در دسترس شما باشد و محتوای آموزشی را با ترجمه‌ی روان و امکاناتی مثل دیکشنری و لایتنر در اختیار شما بگذارد، زبانشناس در کنار شماست. با کمک زبانشناس روند یادگیری زبان برای شما لذت‌بخش‌ و شیرین و به یک سرگرمی جذاب تبدیل می‌شود.

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
تکنیک درخت حل مسائل: راهی جهت حل مسائل پیچیده

تکنیک درخت حل مسائل: راهی جهت حل مسائل پیچیده

مقدمه:تکنیک درخت حل مسائل یک روش قدرتمند برای حل مسائل پیچیده است که در مختلف زمینه‌های علمی و فنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنیک ابتدا مسئله را به شکل یک درخت…

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ تقریبا بیشتر دستگاه های تهویه مطبوع، از جمله کولرهای گازی، برای انجام عمل تهویه و خنک کردن…

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC

✅کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC 🗓۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳www.icahu.com🎓برگزار کننده:دانشگاه هنر اسلامی تبریز باهمکاری دانشگاه های علم و صنعت، شهید بهشتی، الزهرا،…

LEGEND

اپلیکیشن زبان شناس
عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله
سرفصل