معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد - انجمن شهرسازی ایران

معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

صفحه اصلی > آگهی : معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد
معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

 

چنانچه مقصد شما برای سفر، شهرزیبا و تاریخی یزد است باید بگویم بدون شک این مقاله برای شما کاربردی خواهد بود. البته خوب است بدانید که تنها نیستید و افرادی از سرتاسر جهان، شهر یزد را به عنوان یک مقصد گردشگری ایده‌آل انتخاب می‌کنند، کم نیست. قشنگترین بخش سفر همان داشتن مکانی برای استراحت است تا انرژی از دست رفته را به شما بازگرداند. محلی که برای اقامت برمی‌گزینید بسیار بااهمیت است. شهر یزد از هتل‌ها و اقامتگاه‌ های درجه یک برای مسافران پر می‌باشد. در این مقاله به معرفی هتل صفائیه یزد – هتلی 5 ستاره در شهر خشت خام جهان است می‌پردازیم.

درباره هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه از جمله بهترین اقامتگاه‌های ۵ ستاره در شهر یزد به شمار می آید. بهتر است بدانید این هتل شامل دو بخش سنتی و مدرن است. بخش مدرن هتل صفائیه در سال ۱۳۸۶ بنا گشت و به خوبی توانست با سبک سنتی تلفیق شود. هتل‌ صفائیه در منطقه‌ای بکر و آب‌وهوا خوب شهر يزد قرار گرفته و از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار است. به همین خاطر هم است که از اقامتگاه‌های پرطرفدار شهر یزد نزد مسافران محسوب می‌شود. خوب است بدانید بازسازی این بخش از هتل در سال ۱۳۹۲ صورت گرفته و از امکانات پیشرفته در آن استفاده شده است. قسمت سنتی هتل صفائیه از معماری قدیمی شهر یزد تاثیر پذیرفته که در میان یک باغ چشم‌نواز بنا شده است. قدمت این بخش به سال ۱۳۳۵ برمی‌گردد و بسیار قدیمی است. معماران در این هتل زیبا سعی کرده‌اند تا قسمت قدیمی را با بافت سنتی شهر هماهنگ کنند. امتیاز خاص هتل صفائیه یزد آن است که فاصله آنچنانی تا جاذبه‌ها و دیدنی‌های ویژه این شهر ندارد. از این رو شما می‌توانید در مدت‌زمان بسیار کمی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از جاذبه‌های تماشایی در شهر یزد که باید آن‌ها را بشناسید شامل خانه لاری‌ها، میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، آب‌انبارهای یزدباغ دولت‌آباد و غیره می‌شود.

معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

 

امکانات عمومی هتل پارسیان صفائیه یزد

یزد معروف به شهر بادگیرهاست. چنانچه با ماشین شخصی قصد سفر به شهر زیبای بادگیرها را دارید، می‌توانید بطور رایگان از پارکینگ هتل صفائیه  بهره‌مند گردید. با اینحال اگر با خرید بلیط هواپیما به این شهر عازم هستید، اصلا نگران نباشید. شما به راحتی می‌توانید برای دسترسی به هتل از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. هتل صفائیه یزد به فکر رفاه حال میهمانانش است. برای رفاه حداکثری مسافران، هتل صفائیه یزد از امکاناتی نظیر نظافت روزانه، اتاق نگهداری چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، خشک‌شویی، کرایه خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی شبانه‌روزی،  و لباسشویی برخوردار است. در این هتل وجود آرایشگاه نیز یکی دیگر از امکانات ویژه ارائه‌شده به شمار می‌رود. پس با وجود آرایشگاه از آراستگی خودتان مطمئن باشید. می‌دانستید هتل صفائیه یزد به دستگاه خودپرداز هم مجهز است؟ چنانچه به پول نقد نیاز داشتید، دستگاه خودپرداز در هتل صفائیه یزد این نیاز را برایتان فراهم خواهد کرد. هتل صفا‌ئیه با داشتن امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی، آتلیه انتخاب مناسبی برای افرادی است که برای سفرهای کاری به یزد سفر می‌کنند. پس اگر برای سفرهای کاری به یزد می‌آیید هتل صفائیه را انتخاب کنید. اینترنت وای فای هم در لابی این هتل ارائه محدود و رایگان دارد.

امکانات تفریحی ویژه هتل صفائیه یزد

چنانچه در دسته افرادی هستید که حتی در سفر هم داشتن برنامه ورزشی برایتان مهم است، سالن ورزشی هتل صفائیه در اختیار شماست. شما می‌توانید در این سالن طبق برنامه‌تان ورزش کنید. هتل‌ صفائیه با دارا بودن امکاناتی نظیر پارک کودک کمک می‌کند تا کودکان در این پارک سرگرم شوند و لحظات خوشی را داشته باشند. همینطور پس از گشت‌وگذار در شهر یزد مرکز اسپا هتل صفائیه منتظر شماست. شما می‌توانید به آنجا سری بزنید و ریلکس کنید.

معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

 

اتاق‌ها و امکانات مختص اتاق‌های هتل پارسیان صفائیه یزد

این هتل زیبا متشکل از ۱۹۵ اتاق بوده که همگی به امکانات رفاهی ایده‌آلی مجهز هستند و اقامتی باکیفیت و راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. در بخش قدیمی هتل صفائیه یزد، اتاق‌های پراکنده در داخل باغ قرار داشته و مهمانان جهت رسیدن به اتاق باید مسیری را در میان باغ پیاده‌روی کنند که بسیار دل‌انگیز است. در داخل واحدهای اقامتی این امکان را دارید تا از خدماتی همچون تلفن، کمد لباس، چای‌ساز، آب رایگان، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند گردید.

رستوران هتل پارسیان صفائیه یزد

در قسمت جدید رستوران هتل صفائیه یزد واقع شده و مهمانان  می‌توانند جهت میل نمودن غذا و صبحانه به بخش جدید هتل مراجعه کنند. این بخش تنها ۱۵۰ متر تا بخش قدیم هتل فاصله دارد. در رستوران چهارسوق هتل صفائیه غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت ممکن سرو می‌شود. این رستوران همواره در جهت کسب نمودن رضایت مهمانان تلاش می‌کند.

فاصله هتل پارسیان صفائیه یزد تا مکان‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه آیینه و روشنایی

فاصله تا موزه آیینه و روشنایی در حدود سه کیلومتر است. موزه قصر آیینه یزد با نام‌هایی چون موزه آیینه و روشنایی و مرکز فرهنگی موزه‌ای نور و روشنایی هم شناخته می‌شود. این موزه از جمله جاذبه‌های دیدنی شهر یزد می‌باشد که در سال ۱۳۷۷ به موزه تغییر کاربری داد. موزه قصر آیینه حدود یک سال بعد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. هنرمندی هنرمندان ایرانی در یکایک نقاط این بنا دیده می‌شود. از زیباترین قسمت‌های این عمارت گچ‌بری‌های چشم‌نواز، آینه‌کاری‌های زیبا، نقش‌ونگارهای بی‌نظیر، درهای چوبی و مشبک‌کاری و… است. این آثار خود همچون موزه‌ای جالب، هنر معماران را در معرض نمایش گذاشته‌اند. به علاوه، در موزه‌ آثاری همچون تمبر، قفل،‌ مجموعه‌ خطی‌، اسلحه‌، سکه‌ و نمونه‌هایی‌ از برنزهای‌ لرستان‌ و موارد دیگر وجود دارد.

معرفی هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره در یزد

 

فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد

فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد حدود ۵ کیلومتر است. آتشکده یزد مکان نگهداری آتش مقدس زرتشتی در شهر یزد  بوده و محل نیایشگاه زرتشتیان ساکن در این شهر می‌باشد. قدمتی که این آتشکده دارد به دوران پهلوی برمی‌گردد. خوب است بدانید آتشی كه در آن می‌سوزد، بيشتر از ۱۵۰۰ سال است که روشن مانده. در حقیقت، آتشی که در آتشکده زرتشتیان یزد مشاهده می‌شود، یکی از سه آتش دوران باستان و قدیمی و مقدس پیروان زرتشت بوده که از دوره ساسانیان همچنان روشن و شعله‌ور می‌باشد.

آتشکده یزد از جمله نمادهای شهر یزد به حساب می‌آید و بخش مهمی از میراث فرهنگی و تاریخی این شهر کهن است. این اثر نمونه‌ای از همزیستی ادیان گوناگون در کنار یکدیگر می‌باشد.  آتشکده یزد در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۷۸ هجری شمسی در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. امکان بازدید از این جاذبه برای گردشگران شهر یزد وجود دارد.

جمع‌بندی

تمامی کارکنان و پرسنل هتل صفائیه یزد باتجربه و آموزش‌دیده هستند و تجربه کافی در زمینه هتلداری دارند. کادر پذیرش و سایر بخش‌ها که بطور مستقیم با میهمانان خارجی در ارتباط‌اند به صورت حرفه‌ای به زبان انگلیسی تسلط دارند. نیروهای هتل در ارائه خدمات به خوبی خدمت‌رسانی می‌کنند. این هتل در حوزه گردشگری نیز در شهر یزد و هم در سراسر ایران شناخته‌شده و پرآوازه است. ما با اطمینان این هتل را به مسافرین یزد پیشنهاد می‌دهیم. شک نکنید از اقامت خود در این هتل خاطرات خوبی به همراه خواهید داشت.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
تکنیک درخت حل مسائل: راهی جهت حل مسائل پیچیده

تکنیک درخت حل مسائل: راهی جهت حل مسائل پیچیده

مقدمه:تکنیک درخت حل مسائل یک روش قدرتمند برای حل مسائل پیچیده است که در مختلف زمینه‌های علمی و فنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنیک ابتدا مسئله را به شکل یک درخت…

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ تقریبا بیشتر دستگاه های تهویه مطبوع، از جمله کولرهای گازی، برای انجام عمل تهویه و خنک کردن…

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC

✅کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC 🗓۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳www.icahu.com🎓برگزار کننده:دانشگاه هنر اسلامی تبریز باهمکاری دانشگاه های علم و صنعت، شهید بهشتی، الزهرا،…

LEGEND

معرفی هتل صفائیه یزد
عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله
سرفصل