اولین دفتر تسهیلگری بازآفرینی در بافت فرسوده زنجان ایجاد شد - انجمن شهرسازی ایران

اولین دفتر تسهیلگری بازآفرینی در بافت فرسوده زنجان ایجاد شد

صفحه اصلی > اخبار : اولین دفتر تسهیلگری بازآفرینی در بافت فرسوده زنجان ایجاد شد
اولین دفتر تسهیلگری بازآفرینی در بافت فرسوده زنجان ایجاد شد

انجمن شهرسازی ایران به نقل از خبرگزاری ایرنا در گفتگو با اصغر اسماعیلی روز سه شنبه : برای راه اندازی دفاتر تسهیلگری در محلات هدف بازآفرینی شهری در سایر شهرستانهای استان نیز حمایت لازم را از بخش خصوصی انجام می دهیم چون این دفاتر کمک حال دولت و شهرداری ها در امور مربوط به محلات هدف بازآفرینی شهری است.

وی یادآوری کرد: فراخوان لازم در این زمینه داده می‌شود تا افرادی که در حوزه بازآفرینی شهری تخصص و تجربه لازم را دارند در محلات هدف مشارکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه دفاتر تسهیلگری با هماهنگی و حمایت دولت فعالیت می کنند، گفت: نوع کاری این دفاتر به پروژه‌هایی بستگی دارد که در محلات هدف بازآفرینی شهری تعریف شده است.

بافت فرسوده زنجان
بافت فرسوده زنجان

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در این محلات باید همه پیوست‌های اجتماعی و معیشتی دیده شود، افزود: کاری که در این محلات انجام می شود باید مورد رضایت مردم باشد که تحقق این مهم مستلزم آن است که همه پیوست ها دیده شود.

وی با اشاره به نقش دفاتر تسهیلگری به عنوان کمک حال دولت و شهرداری ها در بازآفرینی محلات هدف شهری، گفت: این دفاتر راهنمایی‌ها، اطلاعات و مشوق های لازم را به ساکنان برای تحقق اهداف و سیاست ها برای بازآفرینی شهری ارائه می‌دهند.

به گفته این مسوول، سایر افرادی هم که در دیگر محلات هدف بازآفرینی شهری ساکن هستند می‌توانند از امکانات و خدمات این دفاتر استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این دفاتر کمک می‌کنند تا مردم راحت‌تر از نوع خدمات و تسهیلات ارائه شده برای نوسازی واحدهای مسکونی خود باخبر شوند و در واقع کار دفاتر تسهیلگری بخشی از وظایف ستاد باز آفرینی شهری است.

وی بر لزوم تقویت همکاری مطلوب رسانه‌ها نسبت به اطلاع رسانی دفاتر تسهیلگری در زنجان تاکید کرد و گفت: باید شرح وظایف و خدمات این دفاتر به خوبی توسط رسانه‌های گروهی تبیین شود و مردم بتوانند از این دفاتر کمک بگیرند.

این مسوول با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری یک ماموریت جدید است که در وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این دفاتر در قالب مدیریت شهری، اطلاعات مطلوبی به مردم داشته باشیم.

محله سعدی جنوبی شهر زنجان که اولین دفتر تسهیلگری در این منطقه ایجاد شده دارای بافت فرسوده باارزش تاریخی است.

این استان ۱۲۰۰ هکتار بافت فرسوده دارد که از این میزان ۵۱۱ هکتار در شهر زنجان قرار دارد.

 

 

آیا شما شهرساز عزیز با قوانین بافت فرسوده آسنایی دارید؟ 

آیا تمایل دارید در دفاتر تسهیلگری زنگان مشغول به کار شوید؟ ما آموزش جامعی در این زمینه اماده کرده ایم که می توانید به صورت فیلم از لینک زیر خرید و مشاهده نمایید:

مشاهده دوره

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آسیا ماشین مرکز تعمیر ماشین آلات راهسازی

آسیا ماشین مرکز تعمیر ماشین آلات راهسازی

در عصر حاضر، پروژه های ساخت و ساز و راه‌سازی باعث شده است که ماشین‌آلات راه‌سازی نقش بسیار مهمی در این صنعت ایفا کنند. اما همانند هر ماشینی، این ماشین‌آلات نیز در…

خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس

خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس

درب شیشه ای سکوریت از جمله محبوب‌ترین مدل‌های درب ورودی به‌شمار می‌رود که در ساختمان‌های اداری و تجاری، مجتمع‌های مسکونی، درب راهروها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب شیشه‌ای سکوریت در مواجهه با دما و حرارت از خود مقاومت نشان داده و در برابر ضربه نیز استحکام و مقاومت بالایی دارد. درب‌های شیشه‌ای علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و در زمان شکستن آن‌ها، ذرات ریز و صیقلی را مشاهده می‌کنیم که همین مسئله سبب می‌گردد تا با نصب آن‌ها، امنیت جانی افراد حفظ شود.

اهمیت توسعه صادرات مصالح ساختمانی در اقتصاد ملی

اهمیت توسعه صادرات مصالح ساختمانی در اقتصاد ملی

صادرات غیرنفتی، نقش و جایگاه معناداری در پیوند اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورها دارد چرا که صادرات بخش مهمی از اقتصاد هر کشور را تشکیل می‌دهد. شرایط اقتصادی کشور ایران نیز به…

LEGEND

بافت فرسوده زنجان
عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله