شبکه Vision Zero چیست  ؟ - انجمن شهرسازی ایران

شبکه Vision Zero چیست  ؟

صفحه اصلی > معرفی سایت و مقالات : شبکه Vision Zero چیست  ؟
شبکه Vision Zero چیست  ؟

شبکه Vision Zero یک کمپین مشترک برای کمک به جوامع برای رسیدن به اهداف خود در Vision Zero – حذف تمام تلفات رانندگی و آسیب‌های شدید – در عین افزایش تحرک ایمن، سالم و عادلانه برای همه است.

به عنوان یک پروژه غیرانتفاعی، شبکه Vision Zero متعهد به ایجاد شتاب و پیشرفت Vision Zero در جوامع سراسر ایالات متحده است. هدف ما تحرک ایمن برای همه است.

ما به رسمیت می شناسیم که هرکسی حق حرکت ایمن دارد، چه پیاده روی، دوچرخه سواری، رانندگی، اسکوتر سواری، استفاده از ویلچر، یا سوار شدن بر ترانزیت. با این حال، هر ساله در ایالات متحده، ده ها هزار نفر در تصادفات ترافیکی قابل پیشگیری کشته می شوند و میلیون ها نفر دیگر مجروح می شوند. اینها دوستان، اعضای خانواده، همکاران و همسایگان ما هستند. ما می توانیم از این فجایع جلوگیری کنیم .

این صفحه درباره شبکه Vision Zero است که یک کمپین همکاری برای کمک به جوامع برای رسیدن به حذف تمام تلفات ترافیکی و جراحات شدید ، ضمن افزایش ایمنی، سلامتی، و حرکت عادلانه برای همه است. این شبکه به عنوان یک پروژه غیرانتفاعی، به ایجاد انگیزه و پیشبرد Vision Zero در جوامع سراسر ایالات متحده متعهد است. کارهای اصلی شبکه شامل حمایت از تلاش‌های کارکنان بخش عمومی و رهبران جامعه، همکاری برای تغییر سیاست‌ها، و توسعه و به اشتراک‌گذاری منابع بر اساس رویکرد Safe System می‌باشد. همچنین، شبکه فرصت‌های یادگیری مانند تبادل همتا، تماس‌های اطلاعاتی، و وبینارها را فراهم می‌کند و استانداردهای بالایی برای شناسایی و پیشرفت Vision Zero تعیین می‌کند.

شبکه ویژن صفر چه می کند؟

شبکه Vision Zero به جوامع سراسر کشور کمک می کند تا این بحران بهداشت عمومی را بشناسند و برای تغییرات مثبت بسیج شوند. کار ما شامل موارد زیر است:

  • ارائه صدای حمایتی قوی برای چشم انداز صفر و رویکرد سیستم ایمن در سطح ملی؛
  • حمایت از تلاش های کارکنان بخش عمومی و رهبران جامعه محور برای تعیین و پیشبرد اهداف Vision Zero.
  • مشارکت برای تأثیرگذاری بر تغییر سیاست به روش‌های معنادار و پایدار؛
  • توسعه و به اشتراک گذاری منابع در استراتژی ها، تکنیک ها و منابع امیدوارکننده جاده، بر اساس رویکرد سیستم ایمن، مانند مدیریت سرعت، اولویت بندی خیابان های کامل، و تمرکز عدالت و فراگیری در تلاش های Vision Zero.
  • ارائه فرصت‌های یادگیری، از جمله تبادل همتا، تماس‌های اطلاعاتی و وبینارها، و سایر انجمن‌ها برای تسهیل اشتراک‌گذاری استراتژی‌های ایمنی امیدوارکننده، و همچنین راهنمایی در مورد چالش‌ها برای سیاست‌گذاران، پزشکان، حامیان جامعه و دیگران؛
  • ایجاد و ترویج استانداردهای بالا برای شناخت و پیشرفت Vision Zero (بیشتر در اینجا).

ما ذینفعان را بسیج می کنیم تا تشخیص دهند که «به اندازه کافی است» و برای ایجاد تغییراتی در اولویت قرار دادن تحرک ایمن برای همه تلاش می کنیم. برای اینکه جوامع ما در حفظ امنیت مردم در خیابان‌ها، پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه‌مان موفق شوند، نیاز به تغییر واقعی، تغییر وضعیت موجود است. درباره Vision Zero بیشتر بخوانید .

چگونه شبکه تفاوت ایجاد می کند

این شبکه رهبران را در حوزه‌های برنامه‌ریزی و مهندسی حمل‌ونقل، سیاست‌گذاری، سلامت عمومی، حمایت از جامعه، تحقیقات و بخش خصوصی برای توسعه و به اشتراک گذاشتن استراتژی‌های امیدوارکننده و حمایت از رهبری قوی و توزیع‌شده برای تحقق چشم‌انداز صفر در میدان دعوت می‌کند. رهبران در این زمینه‌های متنوع برای ایجاد درک و خرید برای Vision Zero و اجرای سیاست‌ها و شیوه‌های معنادار که تحرک ایمن را برای همه تضمین می‌کند، حیاتی هستند.

جوامع با هر اندازه و نوع در سراسر کشور با چالش ها و فرصت های مشابهی در پیشبرد تحرک ایمن روبرو هستند. چند نمونه قابل توجه شامل تأثیرات منفی نامتناسب در مناطق و جوامع خاص، از جمله افراد رنگین پوست و افراد کم درآمد ، و افرادی که در حال پیاده روی و دوچرخه سواری هستند ، است .

شبکه Vision Zero پشتیبانی و منابعی را برای همه جوامعی که به Vision Zero متعهد هستند ارائه می دهد. (توجه داشته باشید که شبکه Vision Zero نشان دهنده یا صحبتی برای تلاش های Vision Zero به رهبری جامعه نیست. اگر به فعالیت در یک جامعه خاص علاقه دارید، لطفاً مستقیماً با آنها تماس بگیرید.)

منابع آنلاین در دسترس ما شامل بهترین شیوه ها در توسعه برنامه های اقدام Vision Zero، شبکه های با آسیب زیاد، استراتژی های مشارکت در جامعه، و اولویت های برابری نژادی، و همچنین منابع حمایتی از سازمان ها در سراسر جهان است. هر کسی که علاقه مند به دنبال کردن تلاش های Vision Zero است می تواند در خبرنامه الکترونیکی ماهانه این سایت مشترک شود .

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://visionzeronetwork.org مراجعه نمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ 

انواع روش های شارژ گاز کولر گازی و علائم کمبود گاز به چه صورت است؟ تقریبا بیشتر دستگاه های تهویه مطبوع، از جمله کولرهای گازی، برای انجام عمل تهویه و خنک کردن…

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC

کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC

✅کنفرانس ملی معماری، شهرسازی، هنر، طراحی صنعتی، ساخت و فناوری حکمت بنیان || نمایه ISC 🗓۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳www.icahu.com🎓برگزار کننده:دانشگاه هنر اسلامی تبریز باهمکاری دانشگاه های علم و صنعت، شهید بهشتی، الزهرا،…

آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی

آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی

آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی تابستان فصل دلخواه و دلپذیر ما از دوران کودکی بوده است. فصلی گرم با آفتاب سوزان و روزهای طولانی که در کنار تفریحات متنوع و سفرهای خاطره…

LEGEND

شبکه Vision Zero چیست  ؟
عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله
سرفصل