در بازسازی خانه چه چیزهایی را نگه داشته و چه چیزهایی را تعویض کنید - انجمن شهرسازی ایران

در بازسازی خانه چه چیزهایی را نگه داشته و چه چیزهایی را تعویض کنید

صفحه اصلی > آگهی : در بازسازی خانه چه چیزهایی را نگه داشته و چه چیزهایی را تعویض کنید
در بازسازی خانه چه چیزهایی را نگه داشته و چه چیزهایی را تعویض کنید

بازسازی خانه یک نیاز است نه خواسته. اگر خانه ای قدیمی یا تاریخی خریده اید باید بعضی چیزها را نگه داشته و بعضی چیزها را تعویض کنید. در این صورت بازسازی لازم است. خانه های قدیمی به خاطر قدمت خود زیبا هستند. بنابراین لازم نیست آن را مدرن کنید. پس در خانه تاریخی لازم است برخی چیزها را نگه داشت و برخی دیگر را تعویض کرد. چیزهایی که شرایط خوبی دارند و البته تعویض شان مشکل است باید نگه دارید. درهای داخلی و بیرونی، چارچوب پنجره، شومینه و غیره از این موارد هستند.  اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت تغییر دکوراسیون داخلی را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت بازسازی در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

از سوی دیگر چیزهای خراب را باید تعویض کرد. مخصوصا اگر آسیب از آب و حشرات ناشی شود. یک نکته مهم درباره خانه ها این است که می توانید از سمساری های اشیای قدیمی خریده و جایگزین کنید. در صورتی که نتوانستید چیزی پیدا کنید باید از گزینه های مدرن استفاده کنید. 

در بازسازی خانه چه چیزهایی را نگه داشته و چه چیزهایی را تعویض کنید

بخش هایی که باید نگه دارید

پنجره 

پنجره اغلب خانه های تاریخی زنگ زده و تعویض آن سخت است. بنابراین در بازسازی لازم نیست پنجره را برداشته و تعویض کنید. به جای آن قسمت هایی که توسط آب یا حشرات آسیب دیده را تعویض کنید. در این صورت به قطعات چوب نیاز دارید. همیشه شیشه پنجره را نگه دارید.

در

خانه های قدیمی درهای چوبی بزرگ و سنگین دارند که پنل و طراحی آن بسیار قدیمی است و به سختی می توانید همتای آن را پیدا کنید. پس به جای تعویض در آن را سنباده زده و جلا دهید. در این صورت هم جذابیت خانه قدیمی حفظ شده و هم در آن شرایط خوبی دارد. با این کار در هزینه ها صرفه جویی می کنید.

کفپوش

کفپوش خانه های قدیمی چوبی است و باید روکش آن را تعویض کنید، حتی اگر بخواهید روی آن فرش بیندازید. کاری که باید انجام دهید برداشتن کفپوش است. در این صورت می توانید میزان آسیب ناشی از آب و حشرات و پوسته دادن را بررسی کنید. در صورت نیاز روکش آن را عوض کنید تا هم تازه شود و هم صرفه جویی کرده باشید. 

شومینه

خانه های قدیمی شومینه داشتند. با این کار هم خانه گرم می شد و هم زیبا. شومینه دیگر ترند نیست و معمولا با آجر و کناف تزیین می شود. به همین دلیل باید شومینه های قدیمی را ارتقا دهید تا هم در خانه تان بماند و هم زیبا باشد. 

بخش هایی که باید تعویض کنید

سقف

سقف خانه واقعا قدیمی است. اما سقف خانه های قدیمی باید تعویض شوند. بنابراین این کار را در بازسازی لحاظ کنید. معمولا سقف خانه های قدیمی شیروانی بودند و اگر می خواهید این سبک را نگه دارید باید هزینه کنید. اما اگر می خواهید سبک و سیاق سقف خانه را عوض کنید می توانید این کار را انجام دهید که هزینه اش هم از شیروانی کمتر است.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

خانه های قدیمی به جای سیستم تهویه و گرمایشی اجاق و شومینه دارند. شاید خانه تان بویلر داشته باشید. بنابراین در بازسازی باید سیستم تهویه را اضافه کنید. اگر صاحبخانه قبلی آن را نصب کرده باشد کارتان راحت تر است. اما اگر طی ده سال گذشته تعویض نشده باشد باید این کار را انجام دهید. 

سیم کشی

حتما سیم کشی خانه قدیمی شما با قوانین امروز سازگار نیست. چون در سیم کشی قدیمی از سیم های زمینی استفاده نمی شد و دو سیمه بودند. در حالی که سیم کشی امروزی 4 سیمه است. پس باید سیم کشی خانه را عوض کنید. باید جعبه فیوز را برداشته و به جای آن مدارشکن بگذارید. 

 

در بازسازی خانه چه چیزهایی را نگه داشته و چه چیزهایی را تعویض کنیدنتیجه گیری

همیشه خانه ای که خریده ایم کاملا مطابق میل مان نیست. اما می توانیم طی بازسازی آن را با سلیقه مان جور کنیم. بازسازی خانه کار ضروری است، مخصوصا اگر خانه تان قدیمی باشد. باید همه چیز خانه را با عناصر مدرن تعویض کنید. اما برخی از قسمت های آن را می توانید نگه دارید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
چگونه هوش مصنوعی می تواند شهرهای ایالات متحده را هوشمندتر، ایمن تر و سبزتر کند

چگونه هوش مصنوعی می تواند شهرهای ایالات متحده را هوشمندتر، ایمن تر و سبزتر کند

مقاله درباره استفاده از هوش مصنوعی در شهرهای آمریکا برای هوشمندتر، ایمن‌تر و سبزتر کردن زیرساخت‌ها و خدمات شهری است. مطالعه موردی شهر رالی در کارولینای شمالی نشان می‌دهد که با استفاده…

ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری

ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری

ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری این روزها ترند اصلی در حوزه آموزش ، آموزشهای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات است . چه بخواهیم در ایران بمانیم و…

شبکه Vision Zero چیست  ؟

شبکه Vision Zero چیست  ؟

این صفحه درباره شبکه Vision Zero است که یک کمپین همکاری برای کمک به جوامع برای رسیدن به حذف تمام تلفات ترافیکی و جراحات شدید ، ضمن افزایش ایمنی، سلامتی، و حرکت عادلانه برای همه است. این شبکه به عنوان یک پروژه غیرانتفاعی، به ایجاد انگیزه و پیشبرد Vision Zero در جوامع سراسر ایالات متحده متعهد است. کارهای اصلی شبکه شامل حمایت از تلاش‌های کارکنان بخش عمومی و رهبران جامعه، همکاری برای تغییر سیاست‌ها، و توسعه و به اشتراک‌گذاری منابع بر اساس رویکرد Safe System می‌باشد. همچنین، شبکه فرصت‌های یادگیری مانند تبادل همتا، تماس‌های اطلاعاتی، و وبینارها را فراهم می‌کند و استانداردهای بالایی برای شناسایی و پیشرفت Vision Zero تعیین می‌کند.

LEGEND

عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله