هزینه پارتیشن بندی فضای اداری - انجمن شهرسازی ایران https://urbanity.ir/wp-content/uploads/2024/11/image.png

هزینه پارتیشن بندی فضای اداری

صفحه اصلی > آگهی : هزینه پارتیشن بندی فضای اداری
هزینه پارتیشن بندی فضای اداری

برای استفاده بهینه از فضای یک اداره می‌توان از انواع پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن‌بندی فضای اداری دارای مزایای بسیار زیادی است که از آنها می‌توان به تقسیم کردن فضای اداره برای تمرکز بیشتر کارکنان و افرادی که به اداره مراجعه می‌کنند، اشاره کرد. پارتیشن‌ها تنوع بسیار زیادی داشته و می‌توان از آنها برای عایق صوت نیز استفاده کرد. در صورتی که بخواهید از انواع پارتیشن فضای اداری استفاده کنید باید به بودجه خود توجه داشته باشید؛ زیرا هر پارتیشن با شرایطی که دارد با هزینه‌های مختلف ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه مطلب را از دست ندهید.

نمونه کار پارتیشن اداری شیشه ای پارتیشن ساز

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن‌بندی اداری در انواع مختلفی انجام می‌شود که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن اداری دو جداره

برای ساخت و تولید این نوع پارتیشن از ام دی اف با ضخامت ۱۶ میلیمتر استفاده می‌کنند. گاهی اوقات این پارتیشن به جای استفاده از دو جداره ام دی اف از دو جداره شیشه نیز تشکیل می‌شود. ارتفاع پارتیشن‌ها با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌شود و یک مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود یک سفارش اختصاصی را دریافت کند. یکی از مناسب‌ترین پارتیشن‌ها برای عایق‌سازی صوتی در یک اداره پارتیشن‌های دوجداره هستند. در پارتیشن‌های دوجداره فضایی بین لایه به وجود می‌آید که این فضا باعث می‌شود این پارتیشن‌ها به عنوان یک عایق صوت عمل کنند.

پارتیشن اداری تک جداره

در پارتیشن اداری تک جداره از یک جداره شیشه یا ام دی اف استفاده می‌شود. قیمت این پارتیشن‌ها بسیار مناسب است؛ زیرا در آنها از متریال زیادی استفاده نمی‌شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از این پارتیشن‌ها استفاده حداکثری از فضا است؛ زیرا فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی نصب می‌شوند.

هزینه نصب و خرید پارتیشن اداری

هزینه خرید و نصب پارتیشن اداری وابسته به عوامل مختلفی است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع و متراژ شیشه

در صورتی که در تولید پارتیشن از شیشه استفاده شده باشد هزینه آن وابسته به نوع و متراژ شیشه در نظر گرفته می‌شود. امروزه از انواع مختلف شیشه‌های لمینت، ضد حریق، رنگی و سکوریت برای تولید پارتیشن استفاده می‌شود. از آنجایی که شیشه‌های لمینت و سکوریت ایمنی بسیار بالایی دارند با قیمت بالاتری نیز به فروش می‌رسند.

نمونه کار پارتیشن ساز
نمونه کار پارتیشن ساز

متراژ شیشه یا ام‌ دی اف

با توجه به اینکه در تولید پارتیشن بندی اداری از چه متریالی استفاده شده باشد متراژ آن تاثیر زیادی در هزینه نهایی می‌گذرد. هرچه متراژ شیشه و ام دی اف بیشتر باشد باید هزینه بیشتری برای ساخت آن پرداخت کرد.

یراق‌آلات

نوع یراق آلاتی که در پارتیشن‌بندی اداری استفاده می‌شود نیز یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه نهایی آن است. از آنجایی که انواع یراق آلات ایرانی و خارجی در پارتیشن استفاده می‌شوند هر یک از آنها قیمت‌های مختلفی دارند. اگر بخواهید از یراق آلات ارزان‌تر استفاده کنید نوع ایرانی به شما توصیه می‌شود.

تعداد یراق‌آلات

از عوامل موثر دیگر در قیمت پارتیشن اداری می‌توان به تعداد یراق‌آلاتی که در آن استفاده می‌شود نیز اشاره کرد. با توجه به نوع پارتیشن و ابعاد آن تعداد یراق آلات نیز متفاوت می‌شود و هرچه بیشتر باشند قیمت نهایی نیز افزایش پیدا می‌کند.

پارتیشن شیشه ای پارتیشن ساز

ابعاد، طرح و رنگ

ابعاد و طرح و رنگ پارتیشن بندی اداری هم یکی دیگر از عواملی است که در هزینه آن اثر می‌گذارد. هرچه ابعاد پارتیشن بیشتر باشد طراحی آن پیچیده‌تر باشد باید هزینه بیشتری برای آن صرف کرد. پارتیشن‌های شیشه‌ای را می‌توان در طرح‌های مختلف ساده یا سند بلاست سفارش داد. با توجه به اینکه در طرح‌های پیچیده نیاز به ظرافت و دقت بیشتری در اجرا وجود دارد هزینه زیادی برای خرید آن نیاز است. در پارتیشن‌بندی اداری رنگ‌های مات و طرح‌دار نیز قیمت بالاتری نسبت به رنگ‌های ساده دارند.

ضخامت متریال

ضخامت شیشه و یا ام دی اف که در تولید پارتیشن اداری استفاده می‌شود از عوامل موثر دیگر در هزینه این سازه است. هرچه ضخامت متریال بیشتر باشد استحکام و ایمنی پارتیشن نیز افزایش پیدا می‌کند؛ به همین دلیل باید قیمت بالایی برای آن پرداخت شود.

کیفیت

هرچه مواد اولیه و یراق آلاتی که در ساخت پارتیشن‌ اداری استفاده می‌شود کیفیت بالاتری داشته باشند هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا می‌کند. اگرچه هزینه افزایش پیدا می‌کند اما با استفاده از این نوع مواد با کیفیت طول عمر و ماندگاری پارتیشن نیز بیشتر خواهد شد.

 برش، بسته بندی، حمل و نصب

از دیگر عوامل موثر در هزینه پارتیشن‌بندی اداری می‌توان به هزینه‌های مربوط به برش، بسته‌بندی، حمل و نصب نیز اشاره کرد. نصب پارتیشن اداری نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد.

فریم پارتیشن

در صورتی که پارتیشن‌های اداری دارای فریم باشند باید هزینه بیشتری برای خرید آنها پرداخت شود. برخی از مشتریان پارتیشن‌های بدون فریم را سفارش می‌دهند و قیمت آنها کاهش پیدا می‌کند.

تولیدکننده پارتیشن

از عوامل موثر دیگر در قیمت نهایی پارتیشن بندی اداری می‌توان به تولید کننده پارتیشن نیز اشاره کرد. با توجه به اینکه یک تولید کننده از چه تجهیزاتی در تولید پارتیشن استفاده می‌کند هزینه‌های مختلفی برای فروش آن در نظر می‌گیرد. در صورتی که یک تولید کننده مجرب و معتبر را انتخاب کنید، می‌توانید در هزینه‌های آن صرفه‌جویی کنید.

با توجه به تأثیرات متعددی که یک تولیدکننده معتبر پارتیشن می‌تواند بر هزینه و کیفیت پروژه‌های اداری داشته باشد، انتخاب صحیح بسیار اهمیت دارد. مجموعه پارتیشن ساز با تجربه‌ای طولانی در این زمینه، انواع پارتیشن‌های اداری با کیفیت بالا را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. این مجموعه به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیازها و بودجه‌تان بهترین انتخاب را داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر، به سایت پارتیشن ساز مراجعه کنید و فضای اداری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. همچنین شما میتوانید از سایت سایت پارتیشن ساز با محاسبه گر آنلاین قیمت حدودی پارتیشن موردنیازتان را مشاهده نمایید.

پارتیشن فریم لس پارتیشن ساز
پارتیشن فریم لس پارتیشن ساز

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب برای شما توضیح دادیم برای بهینه‌سازی فضای یک اداره می‌توان از انواع پارتیشن استفاده کرد. پارتیشن بندی به عنوان یک عایق صوتی در اداره‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و با جنس‌های گوناگونی تولید می‌شود. از عوامل موثر در هزینه نصب و خرید پارتیشن اداری می‌توان به متریال به کار رفته در تولید آن، یراق آلات، ابعاد، رنگ‌، طرح و… اشاره کرد. با توجه به مواردی که بیان شد بهتر است پیش از اقدام برای تهیه پارتیشن اداری حتما نیاز خود را بررسی کنید تا هزینه‌های اضافی پرداخت نکنید.

لطفا به استلار امتیاز دهید

0 / 3

رتبه صفحه شما:

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
الزام تسویه حساب مالیاتی جهت سند زدن به تاریخ پیوست

الزام تسویه حساب مالیاتی جهت سند زدن به تاریخ پیوست

خبر بسیار خوب برای فروشندگان املاک ، مستغلات و واحد های تجاری قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول به روز شد 🔺 الزام تسویه حساب مالیاتی جهت سند زدن به تاریخ…

همه چیز درباره طراحی و بازسازی ساختمان

همه چیز درباره طراحی و بازسازی ساختمان

طراحی و بازسازی ساختمان یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین خدمات در صنعت ساخت وساز است که به دلایل مختلفی از جمله افزایش ارزش ملک، بهبود کارایی انرژی و زیباسازی محیط انجام…

روز جهانی شهرسازی

روز جهانی شهرسازی

روز جهانی شهرسازی، که در تاریخ 8 نوامبر هر سال جشن گرفته می‌شود، فرصتی برای گرامیداشت دستاوردهای شهرسازی در سراسر جهان و تأکید بر اهمیت طراحی و برنامه‌ریزی شهری برای بهبود کیفیت…

LEGEND

هزینه پارتیشن بندی فضای اداری
عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله
سرفصل