خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس - انجمن شهرسازی ایران

خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس

صفحه اصلی > آگهی : خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس
خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس

درب شیشه ای سکوریت از جمله محبوب‌ترین مدل‌های درب ورودی به‌شمار می‌رود که در ساختمان‌های اداری و تجاری، مجتمع‌های مسکونی، درب راهروها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب شیشه‌ای سکوریت در مواجهه با دما و حرارت از خود مقاومت نشان داده و در برابر ضربه نیز استحکام و مقاومت بالایی دارد. درب‌های شیشه‌ای علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند و در زمان شکستن آن‌ها، ذرات ریز و صیقلی را مشاهده می‌کنیم که همین مسئله سبب می‌گردد تا با نصب آن‌ها، امنیت جانی افراد حفظ شود.

خرید درب شیشه ای سکوریت از تتراگلس

مجموعه تتراگلس دارای تجربه‌ای طولانی در زمینه تولید و فروش درب شیشه ای می‌باشد. این مجموعه ارائه‌دهنده درب‌های شیشه‌ای سکوریت با بهترین قیمت در بازار است، که علاوه بر زیبایی و استحکام، ایمنی و امنیت مورد نظر را نیز فراهم می‌کند. با خرید از تتراگلس، مطمئن هستید که بهترین انتخاب را برای منزل یا محل کسب و کار خود دارید.

راه‌های ارتباطی با مجموعه تتراگلس:

  • وب‌سایت: https://tetraglass.net/
  • شماره تماس: 02177000229
  • آدرس شوروم: تهران، فرمانیه، خیابان پاسداران، انتهای خیابان کوهستان هفتم، نبش کوچه بهبهانی، ساختمان کرال، پلاک ۶، طبقه ۳، واحد ۳۰۱

آشنایی با درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه‌‌ای از جمله پرطرفدارترین مدل‌های درب ورودی محسوب می‌شود و زیبایی‌شناسی مدرن نیز تاکید زیادی بر به‌کارگیری این مدل از درب‌ها دارد. زیبایی و هارمونی درب شیشه‌ای بی‌نظیر بوده و این درب‌ها از جنس سکوریت یا لمینت ساخته می‌شوند و مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار از خود نشان می‌دهند. از این نظر، این مدل از شیشه‌ها می‌توانند امنیت بالایی را ایجاد نمایند. درب‌های شیشه‌ای سکوریت از میزان دوام و ماندگاری خوبی نیز برخوردار بوده و نصب آن‌ها در هر مکانی امکان‌پذیر است.

درب سکوریت مزایا و قابلیت‌های بسیاری داشته و در مواردی همانند ورودی ساختمان‌های اداری-تجاری، مجتمع‌های مسکونی، درب راهروها، دودبندها و… کاربرد دارد. ضخامت این مدل از درب‌ها ۸ تا ۱۰ میلی‌متر است. مزایای استفاده از درب شیشه ای سکوریت علاوه‌بر داشتن مقاومت بالا در برابر دما و حرارت شامل ایمنی بالا، داشتن رنگ‌های متنوع، استحکام بالا در مواجهه با ضربه و… می‌شوند. محبوب‌ترین مدل درب‌های شیشه‌ای را نیز می‌توان نوع مات آن دانست. این مدل علاوه‌بر این‌که از دیده شدن فضای داخلی ممانعت می‌کند، اجازه نمی‌دهد که نور خورشید به داخل هدایت شود.

مشخصات فنی درب شیشه ای سکوریت

برحسب مدل و نوع سازنده، مشخصات فنی درب شیشه‌ ای نیز متفاوت است. در این مشخصات، مولفه‌هایی همچون جنس شیشه، فریم درب، عایق صوت، حرارت و استانداردها و مقررات دیده می‌شوند.

  • جنس شیشه: در این مدل از درب‌ها بسیار مهم است که از شیشه‌ای باکیفیت و مقاومت بالا استفاده شود. در ساخت آن‌ها اغلب شیشه سکوریت یا شیشه لمینت به کار برده می‌شود. شیشه لمینت به شیشه‌هایی اشاره دارد که در آن یک لایه pvb بسیار نازک به‌کار رفته که در صورت شکستن، شاهد چسبیدن تکه‌های آن به یکدیگر هستیم و طراحی این مدل از شیشه‌ها به‌گونه‌ای انجام شده که مقاومت شیشه در برابر شکستن افزایش یابد. به این صورت زمانی که شیشه می‌شکند، می‌‌توان آن را به‌صورت قطعات کوچک، کم‌خطر و بدون هر نوع تیزی مشاهده کرد.
  • فریم درب: فریم درب شیشه‌ای از آلومینیوم ساخته شده و این قاب‌ها از مقاومت و پایداری لازم برخوردار هستند تا قادر به تحمل وزن شیشه باشند و نگهداری از درب به خوبی انجام گیرد. همچنین قاب دور درب باید از سیستمی برخوردار باشد که نصب و حرکت صحیح درب از طریق آن به‌درستی انجام شود.
  • نوع حرکت درب: درب شیشه‌ای به‌صورت لولایی و ریلی می‌باشد و امکان حرکت دادن درب به شکل صاف و بدون مشکل وجود دارد.
  • عایق صوت و حرارت: در ساخت این درب‌ها، درزگیرهایی از جنس پلی ‌اتیلن مورد استفاده قرار می‌گیرند تا عایق‌بندی حرارت و صدا به‌درستی انجام شود.
  • استانداردها و مقررات: در تولید و نصب درب شیشه‌ای، استانداردها و قوانین همواره باید رعایت شوند. از جمله این استانداردها می‌‌توان به استانداردهای ساختمانی و ضوابط حفاظت در مقابل حریق و دیگر مقررات امنیتی اشاره کرد.

قیمت درب سکوریت

فاکتورهای بسیاری قیمت درب سکوریت را تحت ‌تأثیر قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابعاد شیشه درب سکوریت، رنگ شیشه، ضخامت، یراق و متریال نصب اشاره کرد. به همان میزان که متراژ و ابعاد شیشه سکوریت بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. رنگ‌های به‌کار رفته در ساخت درب سکوریت، از نظر قیمتی فرق دارند و به عبارتی می‌توان گفت شیشه‌های شفاف در مقایسه با شیشه‌های رنگی از قیمت معقول‌تری برخوردار هستند.

درب سکوریت به‌صورت استاندارد ضخامتی در حدود ۱۰ میلی‌متر داشته و براساس خواسته مشتری این ضخامت می‌تواند کاهش یا افزایش یابد. این‌که در ساخت درب سکوریت از یراق‌های استیل یا آلومینیوم، نقره‌ای یا طلایی، وارداتی یا تولید داخل استفاده شود، در تعیین قیمت درب سکوریت اثرگذار است. جهت مشاهده قیمت درب شیشه ای به وب‌سایت تتراگلس مراجعه کنید.

سخن پایانی

درب شیشه‌ ای سکوریت از جمله درب‌هایی بوده که در کنار زیبایی و مدرن بودن، از میزان استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار است. قیمت این محصول به عوامل بسیاری چون ابعاد شیشه درب سکوریت، رنگ شیشه، ضخامت درب شیشه‌ای، یراق و متریال نصب بستگی داشته و شما با در نظر گرفتن این موارد می‌‌توانید قیمت نهایی را افزایش یا کاهش دهید. در زمان خرید درب شیشه ‌ای با بهترین قیمت از تتراگلس، بهتر است به مشخصات فنی درب شیشه‌ای نیز توجه داشته باشید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا جاهای دیدنی مشهد

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا جاهای دیدنی مشهد

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا جاهای دیدنی مشهد را در این مقاله ببینید و از قبل برای سفر خود برنامه منظمی بچینید.

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، تنها بانوی کابینه پزشکیان

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی، تنها بانوی کابینه پزشکیان

فرزانه صادق کیست و آیا جامعه متخصصان شهرسازی و علوم شهری ایران میتوانند پس از سال ها به حقوق از دست رفته خود دست یابند یا خیر؟! همانطور که میدانید رشته شهرسازی…

ساده‌ترین روش ارسال صورتحساب الکترونیک

ساده‌ترین روش ارسال صورتحساب الکترونیک

مقدمه ارسال صورتحساب الکترونیک به عنوان یک ابزار کارآمد در دنیای مالی و حسابداری امروز اهمیت فراوانی یافته است. با توجه به توسعه تکنولوژی و نیاز به سرعت و دقت بیشتر در…

LEGEND

خرید درب شیشه ای سکوریت با بهترین قیمت از تتراگلس
عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله
سرفصل