اعضای شاغل و بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان، کد بورسی خود را ثبت کنند - انجمن شهرسازی ایران

اعضای شاغل و بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان، کد بورسی خود را ثبت کنند

صفحه اصلی > اخبار : اعضای شاغل و بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان، کد بورسی خود را ثبت کنند
اعضای شاغل و بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان، کد بورسی خود را ثبت کنند
اعضای شاغل و بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان، کد بورسی خود را ثبت کنند

صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضای شاغل و بازنشسته خود خواست که نسبت به ثبت کد بورسی جهت تخصیص حق مالکانه اعضاء که در قالب سهام بورسی انجام خواهد شد اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در فراخوان صندوق ذخیره فرهنگیان آمده است: در راستای تحقق یکی از خواسته‌های به حق فرهنگیان عضو موسسه در خصوص تخصیص ارزش مالکانه و با توجه به فراهم‌سازی بستر و زیرساخت‌های بورسی شدن هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه موسسه و نهایی شدن مدل بورسی شدن شرکت‌ها در گام نخست در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ چند شرکت موسسه بورسی می‌شوند و در نخستین گام در اردیبهشت ماه سهام اولین شرکت بورسی به فرهنگیان عضو موسسه عرضه می‌شود.

با عنایت به اهتمام جدی مدیران موسسه مبنی برتسریع درتخصیص حق مالکانه اعضاء «در قالب سهام بورسی» که لازمه آن ثبت کد بورسی اعضاء در پنل کاربری سامانه صورت وضعیت اعضا می‌باشد، شایسته است اعضای شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت نسبت به دریافت کد بورسی طبق فایل راهنما و ثبت کد بورسی دریافتی در پنل مشخصات کاربری به آدرس  https://mb.szf.ir اقدام کنند.

اعضای موسسه برای آمادگی دریافت ارزش مالکانه در قالب سهام در بورس ضروری است اطلاعات بورسی خود را در سامانه صورت وضعیت خود در سایت موسسه وارد کنند.

به آن دسته از اعضای موسسه که کد بورسی ندارند توصیه می‌شود در اسرع وقت کد بورسی خود را از یکی از کارگزاری‌های معتبر دریافت و پس از احراز هویت در سامانه سجام، کد بورسی دریافتی را در سامانه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاغل و بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.

انتهای پیام

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی

آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی

آنتالیا؛ مقصد محبوب سفرهای تابستانی تابستان فصل دلخواه و دلپذیر ما از دوران کودکی بوده است. فصلی گرم با آفتاب سوزان و روزهای طولانی که در کنار تفریحات متنوع و سفرهای خاطره…

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟ دیزل ژنراتور یک منبع تولید برق مستقل و پرتابل است که می تواند در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه از یک موتور احتراق داخلی دیزلی تشکیل…

کمیسیون ماده 5 شهرداری چیست و چه وظیفه ای دارد؟

کمیسیون ماده 5 شهرداری چیست و چه وظیفه ای دارد؟

مرداد 21 1402 0اظهار نظر کمیسیون ماده 5 شهرداری چیست و چه وظیفه ای دارد؟ مقالات به طور خلاصه، کمیسیون ماده 5 شهرداری، نوعی ساختار مشورتی متشکل از چند نفر عضو است…

LEGEND

عنوان
ارسال کننده
تاریخ
برچسب
زمان فعلی
مقیاس مطالعه

سبد خرید شما

موردی یافت نشد
جمع فرعی تومان0
حمل دریایی تومان0
مالیات تومان0
جمع تومان0
0
دریافت نوتیفیکیشن از Urbanity.ir آیا می خواهید از جدید ترین مطالب و آموزش ها و تخفیف ها بدون سر زدن به سایت باخبر شوید؟ خیر بله